Порушення зору
Стандарт

Стати на облік в центр зайнятості можливо онлайн

23 травня 2023 г. 16:00
5
155

Для постановки на облік в ЦЗ необхідно подати наступні документи:

  1. Паспорт
  2. Ідентифікаційний код
  3. Трудову книжку / сканкопію за наявності
  4. Документи про освіту

Способи постановки на облік:

  • Відвідування центру зайнятості на підконтрольній території;
  • Подання документів через додаток Дія;
  • Подання документів через офіційний сайт Центру зайнятості.

Подати заяву про надання статусу безробітного через мобільний додаток чи портал Дія

Під час воєнного стану, щоб стати на облік, необхідно мати електронний підпис (кваліфікований електронний підпис):

Зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на Дія за допомогою електронного підпису.

Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.

Знайдіть послугу Допомога по безробіттю.

Заповніть заяву, відповідаючи на запитання в анкеті.

Оберіть зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.

Введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат.

Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву.

Завантажте необхідні документи: паспорт, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші.

Перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).

Результат розгляду заяви буде відображено у вашому кабінеті, направлено на електронну пошту та надіслано на телефон у вигляді смс.

Більш детальну інформацію можна отримати на офіційному сайті Державної служби зайнятості

Як отримати електронний підпис

Щоб його отримати, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків.

Вартість послуги становить близько 200 грн, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів

Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно у особистому онлайн-кабінеті Приват24 або у відділенні банку.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці)

Додаткова інформація:

Працівник може бути звільнений за підставами:

ст. 36 п. 1 КЗпП – припинення трудового договору за угодою сторін

ст. 38 п.4 КЗпП – по догляду за дитиною до досягнення нею 14-річного віку (до заяви додається копія свідоцтва про народження дитини)

ст. 38 КЗпП – за власним бажанням

Виплати в залежності від підстав звільнення:

ст. 36 п.1 КЗпП – протягом дев’яти місяців, починаючи з 1-го дня взяття на облік

ст. 38 п.4 КЗпП  - протягом дванадцяти місяців, починаючи з 1-го дня взяття на облік безробітного

ст. 38 КЗпП – протягом дев’яти місяців, починаючи з 91-го дня взяття на облік безробітного

При звільненні з роботи обов’язково отримати копію розпорядження або наказу про звільнення (паперову, сканкопію, фото)

Також за темою

Нові підстави для звільнення працівників з ініціативи роботодавця почнуть діяти з 27 вересня (Закон № 3768)

Як відомо, Президент України підписав Закон України від 04 червня 2024 року № 3768-IX «Про внесення змін до Кодекс...
0
49

Встановлено нульову ставку ПДВ для постачання запчастин для транспортних засобів і палива для ЗСУ – постанова Уряду

Урядом внесено зміни до постанови КМУ від 02.03.2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість з...
0
91

Уточнено переліки питань перевірок у сфері праці

Мінекономіки наказом від 20.06.2024 № 15145 затверджено зміни до додатків до форми Акта, складеного за результатами пров...
0
43