Оголошено набір в групу (10 осіб) для проходження навчального практичного курсу з відкриття нового або масштабування діючого бізнесу.
Мета: створити на основі розрахунків власну прибуткову модель бізнесу або розробити програму масштабування діючого бізнесу.
Курс розраховано на місяць.
Детальна інформація:
Передбачено 4 дводенних тренінга: 8 занять (практичне + теоретичне).
Формат заняття: ворк-шоп, тривалість одного тренінгового дня 8 годин. 60% часу - практична робота. Проводяться впродовж 2 днів (субота та неділя).
Кожен учасник матиме можливість отримати індивідуальну консультацію для підвищення ефективності розробки власних проектів.
Тема 1. тренінгу: «Створення бізнес-моделі своєї справи»
Результат тренінгу: учасники знають що таке бізнес-модель, для чого робиться бізнес-моделювання, ознайомлені з різними видами бізнес-моделей, вміють практично зробити моделювання свого бізнесу за підходом Business Model Canvas.
Результат консультацій: учасники мають описану бізнес-модель своєї справи (чи бізнес-ідеї) за Business Model Canvas, яка стане частиною їх презентації для отримання гранту.
Тема 2. тренінгу: «Створення фінансової моделі своєї справи»
Результат тренінгу: учасники ознайомилися із основами фінансово-економічного аналізу, вміють порахувати точку беззбитковості свого бізнесу, навчились та практично відпрацювали під час тренінгу створення бюджету власної справи на 1 рік.
Результат консультацій: учасники мають створену фінансову-модель своєї справи (чи бізнес-ідеї) за наданим шаблоном (буде надано тренером), яка стане частиною їх презентації для отримання гранту.
Тема 3. тренінгу: «Аналіз ринку. Розрахунок прибутковості. Розробка продуктової лінійки».
Результат тренінгу: учасники мають розрахунки точки нуля та планової річної прибутковості свого бізнесу з урахуванням сезонності та конкурентоспроможності. Учасники мають планові показники яких треба досягти під час реалізації маркетингової компанії.
Результат консультацій: учасники мають свої власні розраховані проекти. Вміють презентувати їх. Розбираються в цифрах, розуміють що впливає на дохідність та збитковість бізнесу
Тема 4. тренінгу: «Маркетинг, продажі і робота з клієнтом»
Результат тренінгу: учасники знають які існують канали продажів онлайн та оффлайн, можуть визначити які канали підходять для просування їх продукту/послуги. Учасники розуміють основи роботи з онлайн каналами (соц.мережі, торгові майданчики, Google, месенджери) та оффлайн каналами продажів.
Учасники розуміють основні принципи клієнтоорієнтованого підходу в продажах, знають як інтегрувати сервісну складову в процес продажів. Учасники можуть розробити план просування свого товару/послуги.
Результат консультацій: учасники мають план з просування свого продукту/послуги на ринку.